Hayatımızın yeni Agora'sı: Doğuş Power Center
İşyerimin yakınında olması nedeniyle inşaat sürecini yakından takip edebildiğim bu yeni Güç Merkezi’nin posterlerine rastlamış olsam da hikayesini ilk ağızdan öğrenmek bu satırları yazmama sebep oldu. Dün posta kutumda gördüğüm, Doğuş Power Center’in iletişim sürecini kısaca özetleyen, adıma hitap edilerek yazılmış kişiselleştirilmiş bir mesajdı. Sadece bu doğrudan pazarlama taktiği bile Doğuş Power Center’ın ajansı Provokatör’ü takdir etmeme ve bloguma taşımama yeterdi. Kullanılan taktik bildiğimiz bir e-posta aracı gibi görünse de gönderilen tarafın bir medya organının yazı işleri servisi olmaması enteresandı.
Gelelim kampanyaya...
Kendini "kentin yeni yaşam gücü" olarak konumlandıran “Doğuş Power Center”ın Okan Bayülgen’in imzasını taşıdığı fotoğraflarla gerçekleştirdiği iletişim...
Tanıdık olduğumuz bu görseller dışında 10.000'den fazla kare "Yaşam Gücü Fotoğrafları" konsepti dahilinde Okan Bayülgen tarafından çekilmiş. Doğuş Power Center'in içinde 1000 m2 lik alanı kapsayan bir sergi de iletişimin tamamlayıcı unsuru olarak yer alıyor.
Ajans, stratejisini kısaca şu şekilde özetliyor:
“Çelikten, betondan ve camdan büyük duvarlar yaparsan, çatısını örer, içini ısıtırsan, kapılarını açar, insanları çağırırsan tamam! Büyük bir iş yaptın. İçine sanatı koyarsan, insanın özü sinerse harcına, o zaman BANA BİR EV YAPTIN!”
Artık basın bültenlerinde dergiler, gazeteler kadar bloggerların da mailinin yer alması medyanın yeni sahipleri konusunda biraz daha düşünmemizi sağlamalı, ne dersiniz?
Ajans: Provokatör
4 Comments:
Provokatör başarılı işler yapıyor. http://www.kurumsalhaberler.com/firma.aspx?id=474 'de farklı çalışmalarının bir listesi de var.
Amerikada PR ajansları Bloggerların dikkatini çekebilecek yapıda bültenler hazırlayıp gönderirken, bizde bir çok pr ajansı müşterisinin web sitesinde basın bültenlerini yayınlaması gerktiği konusunda bir uyarıda dahi bulunmuyor.
Pr ajansı markanın yeni basın bültenini blogger'a göndermezse, blogger ilgilendiği markanın web sitesine girdiğinde basın bülteni bulamazsa marka önemli bir fırsatı kaçırmış olur.
Murat sana kesinlikle katılıyorum. Markaların yaptıkları işleri artık sektör dergilerinden çok bloglardan takip etmeye başladığımız bir gerçek. Profesyonelce yönetilen bir iletişim sürecinin hem markaya hem de bloggerlar olarak bize büyük katkısı var.
SN.MELTEM GÜNYÜZLÜ MERHABA,
SİZLERE ÇALIŞTIĞIM FİRMAmLA İLGİLİ TANITIM KLASÖRÜMÜZÜ YOLLAMAK İSTİYORUM,ADRESİNİZ ALABİLİRMİYİM?
GÖRÜŞMEK ÜZERE
Selamlar,
profilimdeki meltem.gunyuzlu-ad-gmail.com adresinden haberlesebiliriz.. sevgiler
Yorum Gönder
<< Home